MyRent Pro weldra nog gebruiksvriendelijker

06 februari 2018
Teaser: 

Goed nieuws voor de gebruikers van MyRent Pro: deze tool wordt vanaf volgende week nog gebruiksvriendelijker. Op maandag 12 februari krijgt MyRent Pro een update naar een nieuwe versie (2.1). Die brengt enkele nieuwigheden met zich mee, waaronder een van de meest gevraagde uitbreidingen: het hergebruik van contacten.

Blikvangers in deze update zijn:

  • Hergebruik van contacten

In ‘Stap 2’ zal je voortaan de mogelijkheid hebben een bestaand contact te selecteren uit de contacten die reeds binnen je organisatie werden aangemaakt. Dit doe je door heel eenvoudig te zoeken op de naam van de persoon of organisatie en vervolgens het betreffende contact in te voegen. Je kan de ingevoegde gegevens, indien nodig, aanpassen zodat deze steeds up-to-date zijn. Naast de nieuwe mogelijkheid om bestaande contacten te selecteren, blijft uiteraard ook de optie bestaan om een contact van nul aan te maken, dit zowel op basis van de eID-kaart, als door het invullen van de voorziene velden.

  • Vereenvoudigen van het corrigeren van een geweigerd dossier

Indien een dossier zou worden geweigerd door het registratiekantoor, kan dit zijn omwille van verschillende redenen. Soms werd een fout vastgesteld in de invulvelden, maar was het toegevoegde document (huurcontract, plaatsbeschrijving, addendum) wel correct. In deze gevallen diende je enerzijds de nodige invulvelden te corrigeren, anderzijds het geweigerde document te verwijderen en te vervangen door een al dan niet gecorrigeerd exemplaar. Indien het geweigerde document zelf geen correcties nodig heeft, biedt MyRent Pro v2.1 je nu de mogelijkheid dit document meteen te hergebruiken en is het dus niet meer nodig de manuele vervanging door te voeren.

 

Los van bovenstaande nieuwigheden, bevat deze update ook meerdere kleine verbeteringen die ervoor zullen zorgen dat nog vlotter met MyRent Pro kan worden gewerkt.

Maandag 12 februari 2018 zal MyRent Pro ’s ochtends tijdelijk niet toegankelijk zijn. We beperken dit tot het minimum en zorgen dat jullie snel weer met MyRent Pro aan de slag kunnen.

Bij MyRent Pro blijven we steeds werken aan de verdere optimalisatie van onze toepassing en doen dit voor een groot deel op basis van de feedback van onze gebruikers. Jullie mening en suggesties zijn met andere woorden steeds welkom!

Voor meer informatie betreffende bovenstaande informatie of de toepassing zelf, kan je MyRent Pro contacteren via support@myrentpro.be. Een antwoord op de meest gestelde vragen kan je vinden op www.myrentpro.be/Faq.

(Bron: MyRent Pro)

Share: